
Sweet je 25. travnja 2011. osnovao poznati poslovni čovjek Paulo Kazaks. Nakon analize kozmetičkog tržišta, otkrio je da je to segment s beskrajnim mogućnostima i mogućnostima budućeg razvoja kako u Brazilu, tako i u ostatku svijeta.
“Osjetio sam da radeći nešto drugačije mogu preuzeti dva rizika: ne biti shvaćen ili bolje rečeno biti uspješan. I odlučili smo riskirati, zajedno s prijateljima i obitelji. Stoga smo počeli stvarati diferencijale za tržište”, izjavio je Paulo Kazaks.
Svi koji rade u Sweetu imaju različita iskustva koja se međusobno nadopunjuju. Sweet je rođen usredotočen na brigu o ljepoti s drugačijim stavom, s misijom pružanja inovacija i novih iskustava profesionalnim frizerima. Uvijek se ponašajući neustrašivo, osvojio je pet kontinenata, a već nakon deset godina na tržištu Sweet je prisutan u više od 70 zemalja. A ovo je samo početak dugog putovanja.


