O brandu

Sweet je 25. travnja 2011. osnovao poznati poslovni čovjek Paulo Kazaks. Nakon analize kozmetičkog tržišta, otkrio je da je to segment s beskrajnim mogućnostima i mogućnostima budućeg razvoja kako u Brazilu, tako i u ostatku svijeta.

“Osjetio sam da radeći nešto drugačije mogu preuzeti dva rizika: ne biti shvaćen ili bolje rečeno biti uspješan. I odlučili smo riskirati, zajedno s prijateljima i obitelji. Stoga smo počeli stvarati diferencijale za tržište”, izjavio je Paulo Kazaks.

Svi koji rade u Sweetu imaju različita iskustva koja se međusobno nadopunjuju. Sweet je rođen usredotočen na brigu o ljepoti s drugačijim stavom, s misijom pružanja inovacija i novih iskustava profesionalnim frizerima. Uvijek se ponašajući neustrašivo, osvojio je pet kontinenata, a već nakon deset godina na tržištu Sweet je prisutan u više od 70 zemalja. A ovo je samo početak dugog putovanja.

Pregled privatnosti
Sweet Hair - Professional

Ova web stranica koristi kolačiće kako bismo vam mogli pružiti najbolje moguće korisničko iskustvo. Informacije o kolačićima pohranjuju se u vašem pregledniku i obavljaju funkcije kao što su prepoznavanje vas kada se vratite na našu web stranicu i pomoć našem timu da shvati koji su vam dijelovi web stranice najzanimljiviji i najkorisniji.

Strogo nužni kolačić

Strogo nužni kolačić trebao bi biti omogućen u svakom trenutku kako bismo mogli spremiti vaše postavke za postavke kolačića.

Ako onemogućite ovaj kolačić, nećemo moći spremiti vaše postavke. To znači da svaki put kada posjetite ovu web stranicu morat ćete ponovno omogućiti ili onemogućiti kolačiće.